Varför?

Har funderat över fenomenet hår, och varför det beter sig som det gör. Jag vet att ska jag gå utanför dörren och vill ha en snygg frisyr, så är det ett måste på att duscha innan det kan ske. Så som mitt hår ser ut när jag vaknar så hade man nästan kunnat tro att jag varit på äventyr i Narnia, det står verkligen åt alla håll och kanter.
MEN, när man bara ska vara hemma säg en helg, visst fan är väl håret kanon i alla lägen, det är lätt att sätta upp det i en perfekt knut, det är självlockigt av sig själv för en gångs skull på ett snyggt vis, och så vidare.
Varför jäklas mitt hår så mycket med mig?

Kommentarer
sabina säger:

oh vad jag känner igen mgi haha

2010-05-11 | 15:37:37 | | http://missmalmberg.blogspot.com
JOAKIM. säger:

sv: haha jaså? fan vad illa :P jag har ju dock inte beställt, utan det har ju blivit något fel helt enkelt :o

2010-05-11 | 18:42:43 | | http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com