Planera mera

Vaknade strax efter klockan tre av att pappa ringde, lagom brutalt att vakna och tvunget måste vara pigg med en gång. Tja, jag har ju Metallica som ringsignal, det får väl väga upp. Hursom, pappa, Jenny, Edvin Agnes, och Emil (inte helt hundra på Emil) kommer dagen efter min födelsedag för att fira mig, ska bli trevligt. Ska höra av mig till mormor och morfar plus min moster med karl och se om de har lust att kika förbi med fast på en annan dag. Sist jag firade min födelsedag med släkt var när jag fyllde 20, innan dess när jag var 16 eller 17. När jag fyllde 20 så bodde jag extremt centralt i Göteborg, och då kom pappa, Emil och Edvin på besök. Har aldrig varit sådär nära med min familj av lite olika anledningar tyvärr, men så kan det vara. Jag ser fram emot det!
Min lillebror Emil! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com