Tack för att du spydde ner vår balkong, DITT JÄVLA ÄCKEL!

När jag lagom bakfull gick ut tidigare idag för att röka, så gör jag en av de vidrigaste upptäckterna någonsin. Något jävla as har spytt från någon av balkongerna ovanför oss, och skiten har lämnat en cirkel som är cirka 2 meter rakt över nedanför alla balkonger, och dessutom massor med spya på hela jävla räcket.
Jag och honey komponerade en lagom arg lapp som jag satte upp därnere. Om det hade kommit på mig inatt så hade jag fanimej knackat dörr tills jag fick veta vem fan du var, och sedan slagit skiten ur dig, ditt vidriga fanskap.

Kommentarer
M- Livet från den blonda sidan säger:

SV: det är ett tuggben! :) haha

2010-01-01 | 18:32:10 | | http://madds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com