Sammanfattning av dagen

Igår när jag pratade med mormor ad jag henne ringa strax innan de åkte hemifrån, på så vis skulle vi ha gott om tid att städa lite, duscha, plocka iordning och göra tårta tills dess att de kom. Visst hann vi med det och vilken tårta sen!
Micke vispade grädden, jag fixade med jordgubbar och passionsfrukt. Marängbotten, vispad grädde och ovanpå det så har man på jordgubbarna och passionsfrukten. Riktigt jäkla gott, riktigt enkelt och inte en bit blev kvar!
Efter det åkte vi fyra till IKEA en sväng, kikade runt och drömde oss bort för att sedan käka lite god mat där. Gick sedan vidare till en affär med färg och tapeter och man drömde sig bort ännu mer. Jag är så fruktansvärt sugen på att fixa till här, men det ligger längre fram i tiden.
Mormor och morfar åkte hem, och en stund senare gjorde vi hamburgare. Hemmagjort givetvis, och så fruktansvärt mumsigt!
Sammanfattningsvis en helt underbar dag med 3 av de personer jag tycker bäst om i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com