*Svordomsfylld Rubrik*

Nej, ingen flytt av grejer denna helgen, fasen! Så jäkla svårt det kan vara att organisera så att allt flyter samman, jisses. Så nu återstår det att se om Micke ska jobba nästa torsdag, annars får vi hämta allt då istället, verkade som att det funkade bra med Niklas, och Johanna likaså.

Saknar ju min underbara trenchcoat, och alla mina underbara väskor!

Tänkte dela med mig av en bra låt och GRYM video mitt i all frustration här, är vanligtvis lite som en femåring när det kommer till att koncentrera sig på en sak en längre tid, gällande allt, mmen denna videon njöt jag av rakt igenom, och jag hoppas att ni också gör det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com