Laga mat!

Sitter i köket med datorn, och väntar på att potatisen ska koka upp. Fy fan, vad Svensson jag kände mig plötsligt. Hursom, kokt potatis med biff idag, gott som fan, och enkelt. Dock fick jag skala lite potatis innan, och skalaren är värdelös, så nu har jag en blåsa under mitt gula Mumin-plåster på mitt pekfinger.

Har redan hunnit med att skrika smått, gråta, känna mig deprimerad, hela karusellen, allt på grund av påbörjan av abstinensen efter cigaretter. Sedan det i kombination med mens och allmän bitchighet, ja, det är väl kanske ingen höjdare. Vi får se hur lång tid jag och Micke hinner vara ihop innan han slår ihjäl mig, haha.


Kommentarer
Linda säger:

Hör av dej när du vill få ut din ilska på tv-spel :D

2009-09-17 | 18:54:35 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com