Godmorgon!

Detta är då mitt första inlägg i detta som ska bli min dagliga blogg, skapade användaren i mars detta året, evigheter sedan! Sitter i sängen med laptopen och väntar på att karlajäveln ska duscha klart, så man kan få lite gos, och sen kunna somna! :)

Hittade en gammal musikfavorit på nytt tidigare inatt, texten skrev han när han var deprimerad, och allt är så fruktansvärt bra komponerat! Låt och artist är då... Keane- " Somewhere only we know", finns att hitta på YouTube tills dess jag klurat ut hur fan man lägger in en video här! :) (Hjälp uppskattas enormt, haha!

Kort info om mig;

Vicky, tjej på 21 år, 22 i början av nästa år, bosatt i Jönköping sedan 3 månader tillbaka, innan dess var man en go' göteborgare, är inte uppväxt i Gbg, men betraktar det som en av mina två hemstäder. Är timanställd på ett mässbemanningsföretag, och drömmer om att en dag kunna syssla med musik på heltid, då sång och musik är bland mina största passioner!

Detta får räcka för nu, ska fixa mig en design på denna bloggen, bli aḱtiv här framöver! Hoppas vi ses mer!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com