Flytta Mina Saker?

Tja, nu har jag ett stort problem. När jag stack till Sweden Rock i år, så lämnade jag min älskade CK-väska hos Johanna, med nyckel till förrådet där jag har ALLA mina ägodelar, ett förrådsutrymme jag lånar av min kompis Niklas. Kruxet är nu såhär; Jag har fått tag i Niklas för första gången på evigheter, men nu får jag inte tag i Johanna :O Vi har bestämt med Niklas imorgon vid åtta på morgonen i Göteborg, men jag MÅSTE ha min nyckel för att komma åt all min skit! Jag måste ha mina saker, mina väskor, mina jackor, skor, kläder, ALLT! Jag blir snart galen!


Kommentarer
Felicia Johansson säger:

Haha, ingen lätt match att få tag på den damen, som vi redan vet.

2009-09-18 | 10:09:43 | | http://partystudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com