Min "måste-ha" jacka!

Imorrn kommer bli en heldag, och jag ser fram emot den så mycket!
Jag och Micke ska ut till A6 en sväng, shoppa skor och jacka till mig är det tänkt. Jackan nedanför är vad jag hade tänkt köpa, ÄLSKAR den! Finns det inte i butik, så blir det väl att klicka hem den, om sambon tillåter, haha ;)
Får se vad det blir i skoväg, det blir väl som vanligt att man ser en massa intressant som vanligt.
Efter det så kommer Hanna hem, hon åkte iväg tidigare ikväll eftersom den lyckosten ska till Ullared imorgon. Hon ska köpa med sig illröd hårfärg, det är tänkt att jag ska blondera överhåret igen, men istället för brunt ska det vara rött i underhåret, en liten kompromiss för mig på många punkter, haha!
Efter det ska jag, Micke och Hanna ut och äta på Jensens, ingen kan motstå en underbar köttbit med potatis och rotfrukter till, mums!
Eter det blir det förhoppningsvis bowling om jag får som jag vill, och jag hoppas på att vi ska kunna bli ett större gäng, dvs jag, Micke, Hampus, Hanna, Madde och Gabbe, det hade varit så jävla roligt!
Vad har DU för planer inför imorgon?
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com