Fight och blåsor

Fortfarande lite nöjd med hur jag hanterade den killen igår. Vissa tycker nog att slåss är en dålig lösning på ett problem, och "man ska prata, inte slåss". Ursäkta, men det är ju totalt skitsnack! Denna killen var helt sanslös, han fick 2 chanser, och den andra gången sa jag att om han rörde mig igen, så skulle jag smälla till honom.
Att som kille tro att det är ok att tafsa är helt absurt. Många killar ser oss kvinnor som det svagare könet, och tror att vi inte vågar säga till. Jag är en av få som faktist står upp för mig själv, jag vägrar bli trampad på. Det är bara jävligt synd att inte fler brudar/ tjejer/ kvinnor inser att de är värda mer.
Anyhow, på promenaden hem till oss efter att vi varit och köpt fyllemat, så var ju som sagt vägen lite jäklig att gå på, vilket har resulterat i sammanlagt 5 blåsor på fötterna, bland annat en som är ungefär 7 cm lång, och 1,5 cm bred precis på "trampdynan", den gör så ont!
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com