Mitt efterblivna pepparkakshus

Igår när jag och honey var och minihandlade så såg jag pepparkakshus, och köpte det och lite Smarties, ett pepparkakshus är ju enkelt att göra! Eller..?
Delarna är fina, enkelt som fan. Smälter socker för att sätta ihop allt.
Efter en stunds knåpande är huset ihopsatt, so far so good.
Kristyren var sjukt svår att få dit så det inte såg ut som skit, såhär blev det.
Det ser ut som en dagisgrupp med utvecklingsstörda 3-åringar har fått gå lös på huset.
Aldrig mer igen, jag är helt värdelös på sånt här! (Honey tyckte det var jättefint, men han är nog mest intresserad av att äta upp det om jag ska vara ärlig )
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com