Vadfansomhelst-muffins

Sötsuget gjorde sig påmint innan och då var min första impuls att göra muffins. Sagt och gjort, jag ställer mig och hackar mörk choklad att ha i, blandar ihop alla torra ingredienser för att sedan inse att vi inte har mjölk hemma. Faaaaaan, måste ersätta mjölken med något, med vadfansomhelst! Stressad till tusen tog jag vatten istället, för att sedan inse... Jodå, vi hade inget smör heller. Höftar lite och häller i jordnötsolja, bara att hoppas på det bästa. Resultatet? Ja, bedöm själva. Smakade kanon trots allt!
(Klicka på miniatyrerna för att få upp större bilder)
Ganska lyckade vadfansomhelst-muffins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com