Snart ett år

Två dagar efter min födelsedag har jag och min karl varit ihop ett år. Det känns så avlägset och på samma gång så nära i tiden. Jag minns hur nervös Micke såg ut när han stod vid sin bil när jag kom gåendes mot honom, och att vi himla snabbt klickade så otroligt bra.
Häromdagen pratade vi om själsfränder, och han undrade om jag trodde på fenomenet eller inte. Jag gjorde det nog inte innan jag träffade honom, jag trodde det skulle dröja evigheter innan jag träffade någon som är som en bästa vän som man verkligen kan prata med, som samtidigt får ens hjärta att hoppa över slag. Klyschigt möjligtvis, men det är så jag känner. Jag är otroligt mycklig som har dig Micke. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com