Powerwalk? Not so much

Drog på mig jackan och skorna och slängde mig ut, bara för att se att det verkligen öste ner. Av någon anledning så gav jag mig ut ändå, och det kändes helt ok faktiskt. Sedan kom jag till stigen där jag brukar gå... Det är verkligen hur fint som helst där i vanliga fall, men nu övergick min powerwalk i en labyrint där jag fick kryssa mellan högar med hundskit. Hundar kan allt vara söta, men när ägare struntar i att plocka upp, bara för att det är snö ute... Nej, får jag tag i er så ska ni fan få veta att ni lever.
Mina skor är dyngsura, kommer nog ta ett dygn eller två innan de återhämtat sig helt, haha. Vid sidan av stigen finns ett vattenfall med, mycket tjusigt. Syns knappt på bilden dock, blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com