Påskpyntet redan påbörjat

Jag har börjat lite i förväg med påskpynt, just för att jag blir så jäkla glad av alla färger. Köpte påsklilja häromdagen, och 3 små påskägg. Liljan har börjat blomma lite smått faktiskt! De 3 äggen är till Edvin, Agnes och Emil när de kommer hit för att fira mig på min födelsedag, mys mys.
Var ute i skogen igår för att plocka påskris, och det gick ju inte så bra. Det ultimata hade ju varit att hitta videung att kunna pynta med fjädrar, men chansen att hitta det nu är nog lika med noll. Efter att ha trillat på arslet och klampat i snö som nästan nådde upp till knäskålarna på mig, så gav jag upp och ryckte till mig lite ris och gick hem. Ibland får man fanimej bara vara nöjd, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com