Nyårsmaten

Tänkte dela med mig av vad vi åt igår, mums! Glömde att ta kort på förrätten, så vi går rakt på huvudrätten!
Fläskfilé som jag gjorde egen marinad till, med hemmagjord svampsås till honey, och hasselbackpotatis som jag penslat med kryddad olivolja som jag också gjorde. Glömde dock köpa ruccola, så det fick bli lite tomater vid sidan av, haha! Till huvudrätten drack vi Tre Apor, ett underbart vitt vin.
Min egna tallrik, så underbart gott!
Till efterrätt blev det chokladmousse med chokladbitar i, toppat med hallon och dess naturliga "saft" ringlat över.
Till efterrätten drack vi champagne, så jävla gott!
Honey var ganska sugen på att få smaka, haha!

Kommentarer
M- Livet från den blonda sidan säger:

Jiiises vad gott det såg ut :)

2010-01-01 | 18:07:38 | | http://madds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com