Looking good-måndag

Efter att tillslut fått mig lite sömn och organiserat smått här är jag i fas igen. Kommer bli en pina att somna senare inatt, men det är då. Just nu sitter jag och försöker klura ut vadfan jag ska baka på torsdag, honeys pappa är nämligen i Sverige på jobb och ska hälsa på då, och såklart vill jag ju göra ett gott intryck med något hembakat. Bagardotter som jag är vägrar jag HELT att köpa sådant som är bakat, det är bra mycket mer gott om man gör det själv.
Någon som har tips på något som är gott OCH som imponerar?
Sminkade mig nyss för att slippa känna mig ful, blev en enkel sminkning med lite rouge, minimalt med mascara och foundation. Jag är ju jävligt snygg om jag får säga det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com