Diet-handla

Idag/ imorgon ska jag påbörja min diet! 10 kg ska jag ha gått ner till min födelsedag, ska bli riktigt skoj att se om dieten har samma effekt som sist jag körde den. Då gick jag trots allt ner 6 kilo första veckan, helt otroligt!
Jag ska ju inte bara ändra mina ätvanor, utan jag ska även träna vid sidan av. Inget jättestort träningsprojekt, för det behövs inte. Nej, ara något så enkelt som att gå ut och gå 4-5 gånger i veckan, en timme så att man blir svettig, och armhävningar, situps, rygglyft och benlyft. Enkelt som fan!
Så snart honey vaknar så ska vi göra oss iordning och handla. Hoppas alla har en kanondag hittills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com