En härlig fredagskväll

Igår så gjorde jag och honey iordning oss och åkte till Mullsjö. Efter att ha tappat bort oss femtielva gånger i virrvarret av gator som var där, så hittade vi tillslut fram!
Vi drack lite rosé och pratade, och åt mini-Daimglass, mums! En utav världens mysigaste katter snodde Gabriels plats, så han fick sitta på golvet, haha.
Vi hade de mest konstiga, annorlunda och roliga konversationer på länge, tänker inte gå in i detalj, men jag kan säga gurka, glidmedel, dildosar, Farmville... Ja, det var en salig röra!
Sen drog jag och honey oss hemåt, då gjorde vi lite drinkar och drack vin, supergott det med. Hade en såndär snygg-dag igår, woop!
Försökte ta en bild på mig och honey tillsammans, det gick dock inte så bra som jag hade önskat.
Sedan omkring halv sju på morgonen däckade honey helt och hållet i soffan, så himla söt är han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com