Tack för en trevlig dag!

Vi kom för en stund sedan hem från Mullsjö, och herregud vad roligt vi har haft det!
Jag och Linda började med att ta en promenix med Colli som nog är den sötaste hunden jag någonsin stött på. Colli hoppar runt som en ekorre i koppel, riktigt roligt att se.
Blev att jag, Linda och Alex mini-tävlade i Guitar Hero, och det kändes riktigt gött när jag vann över de båda! Linda sa att hon skulle öva så att hon kan kicka mig om en månad, ser med spänning fram emot det.
Nu ska vi laga lite mat; fläskfilé med klyftpotatis står på menyn idag så det ska bli mumma. Seeya!

Kommentarer
CherryCheek säger:

Tänkte prova att gå med i lockerz, du kan ju invita mig om du vill så att du får poäng :)

2010-04-10 | 21:12:40 | | http://cherrycheek.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com