Så ruskigt trött

Pappa, Jenny och barnen åkte precis, och jag är helt slutkörd. Igår var det mysigt, jag och honey åt middag ute och det var helt utsökt. Sedan så bakade jag tårta och städade lägenheten, det var en hel del att göra kan jag säga.
Brorsan kom med tåget och honey hämtade honom på stationen, så att jag skulle hinna fixa det sista på tårtan och städa det sista. Sedan kom familjen, och vi fick en liten påskblomma som var sååå himla söt, jag fick dessutom presentkort på Stadium som jag önskat mig vilket är helt kanon! Av brorsan fick jag tofsar, något som jag verkligen behövde så det var extremt uppskattat. Jättetrevligt måste jag säga, allt som allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com