Nu är jag här igen

Jag och karln min valde att åka och handla lite innan trots att det var "tidigt" på dagen. Innan dess så började snacket om att köpa antingen en Sodastreamer eller en Aqvia. En Sodastreamer är aningen billigare och inte lika snygg, och eftersom jag och Micke båda är petiga med utseende och design, så fick det bli en Aqvia. Älskar den redan!
Fick även bli nya gardiner till vardagsrummet, och en massa mat. Vi lyxade till det med att köpa färsk laxfilé och även fläskfilé, så vi kommer äta gott som fasen i helgen, helt underbart. Lägger upp lite bilder sedan, bl.a på de nya gardinerna och jag tog lite bilder när jag var ute och gick, får se om de duger att lägga upp.

Kommentarer
Linda säger:

Nä, denna var mkt snyggare, vi hade ju en sodastreamer. Men den var inte snygg att ha framme så de slutade med att vi hade den undan och tog fram den när vi behövde den :D Sen gav vi bort den för vi glömmde bort att använda den...

2010-04-08 | 22:54:04 |
söt säger:

ser ungefär 100 gånger modernare ut än min haha.

2010-04-09 | 08:41:27 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com