Mission Mullsjö

Glömde nästan berätta att vi ska till Mullsjö imorgon! Ska bli väldigt skoj att hälsa på Linda, Alex och sockersöta Lukas. Visst är han så söt att man bara vill äta upp honom? Bilden är saxad från Lindas blogg som ni säkert förstår.
Linda frågade om jag ville dricka lite vin med henne, men det fick jag tyvärr tacka nej till. Vågar inte riktigt ta den risken eftersom jag vet hur röksugen jag blir när jag blir påverkad. Jag har ju ändå varit rökfri i ungefär en vecka nu, det är inget jag är glad åt än, men lite stolt är jag nog och Micke är nog både glad och stolt skulle jag tro.
Sedan att det är flera månader sedan sist jag drack sist hade nog också gjort sitt. Ett glas vin och jag hade dansat på bordet, haha!

Kommentarer
Linda säger:

Haha, ja samma här skulle jag tro ;p

2010-04-10 | 08:18:55 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com