Jag behöver en ny design

Blir snart tokig på riktigt. Jag älskar djag har nu, men me våren och sommaren runt knuten behöver man något ljusare, plus att jag inte längre är blondin, haha. Nej, får se om man hittar någon som kan tänka sig att göra en design åt mig om man har tur.
Jag och honey har haft en riktigt lugn dag, ingen av oss har haft nog med ork för något produktivt. Får se vad veckan har att komma med, ska bli skoj att se. Sökte ett jobb häromdagen som verkade ENORMT intressant som jag vet skulle passa mig perfekt! Det är så att jag kan kombinera det med att plugga på Komvux i höst om jag får det vilket hade varit jäkligt bra. Håller tummarna för det, ni får gärna göra det med!

Kommentarer
ina säger:

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med bloggdesignen, jag är riktigt urusel på det själv, men jag kan hålla tummarna för att du får både jobb och kommer in på KomVux! Så det gör jag! :o)



/Ina

2010-04-11 | 22:41:28 | | http://www.inaslillaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com