10 saker ni inte visste om mig

Jag har blivit utmanad av Linda att skriva ner 10 saker som jag tror ni inte vet om mig, ska göra ett försök!
1. Jag har rökt sedan jag var ungefär 12 år gammal, men på heltid sedan jag var 15
2. Jag har extrem tandfobi; jag får panik om någon pillar med sina tänder, gnisslar och dylikt
3. Jag lärde  mig spela Guitar Hero på 2 dagar, och blev bra väldigt snabbt
4. Jag är en Youtube-nörd; det jag inte har sett är inte värt att se
5. När jag föddes var jag nära att dö ett antal gånger
6. Jag har en relativt hög IQ på 138, 1 mindre än Barack Obama
7. Jag gillar inte att prata i telefon utan sms:ar hellre
8. Alla mina 6 tatueringar gjorde jag inom loppet av några få månader efter min 18-årsdag
9. Jag kan knappt simma
10. Jag har inte körkort, och heller inga direkta planer på att ta det inom en snar framtid
Jag utmanar Therése och Söt!

Kommentarer
Thellen säger:

4, 6, 7 och 10 var inget nytt för mig iaf :)

2010-04-23 | 18:57:10 | | http://twitter.com/andreasthell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com