Så härligt fab!

Insåg innan idag att jag nog gått ner litegranna i vikt, har ju haft bekymmer det på det senaste, men det verkar vara på väg åt rätt håll, yay! Ser inte så himla illa ut ju! ;-) Jag kör på mer sunda metoder; äta sunt och sånt där trevligt, istället för att spy och svälta mig. Älska att börja komma nära sitt viktmål!
Och just det ja, ni MÅSTE ju gå in på Bobbys blogg! Verkar vara en superhärlig människa, och så kan han ju sina saker! Läser hans blogg dagligen, me like!
http://blogg.bobbysharstudio.se/
Nu är det dags för mig att sova här, karlfan min har hittat sig hem från jobbet så det känns som att skeda står härnäst på min "To Do"-lista.
Puss och Gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com