Helt slutkörd, vilken jäkla dag!

Detta kan bli ett långt inlägg, förlåt i förväg! :D
Well, idag skulle jag och min kära sambo åka till mitt vackra Göteborg och hämta mina saker. Jag tänkte att för en gångs skull ska jag lägga mig i tid. Sagt och gjort, halv två somnade jag in, och sov hur bra som helst. Klockan kvart över tre, ja vem vaknar då om inte jag? Låg i över en halvtimme och försökte somna igen, men icke. Jag var helt klarvaken. Satte mig och spelae lite poker tills Micke kom hem.
Gjorde mig iordning, och så var vi på väg! Vi kom fram till Gbg tjugo över åtta, då låg Johanna fortarande och sov, så vi fick vänta i 40 minuter på att hon skulle vakna till och göra sig iordning. Fick min älskade CK-väska, det är min andra kärlek bannemej, haha! Vi pratade en stund, jag tog mig en cigg, och sen kilade vi vidare.
Åt frukost på IKEA bestående av två rågbullar och en kopp kaffe, mumma! Tog oss en tur därinne också, kikade på tavlor, badrumslösningar, sängar, mattor och lite annat smått och gott. Sedan kilade vi till Niklas, han var ju såklart också nyvaken, haha! Bar alla sakerna till bilen, och vi fick nästan leka real life Tetris, för det var ett jävla pusslande för att få allt att gå in, och då har vi ändå en fin Saab 9-3!
Kom hem, och beslöt oss för att unna oss en pizza efter allt slit med att bära. Anyway, sen satte jag igång smått med att sortera allt mitt. Slängde lite skräp, och plockade lite. Micke somnade, och av någon anledning fick jag ett ryck, och nu, 4-5 timmar senare, så är jag helt färdig med all sortering, städande och jag har tillochmed diskat. Nu är jag färdig, och njuter av ett glas iste, och vilar min ömma kropp!
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com