Det var då fan! :(

Sambon har varit sjuk i närmare två veckor nu, och jag började känna mig ganska safe, särskilt som jag väldigt sällan blir sjuk. Men jo jävlar, den lilla lyckan varade inte länge. När jag vaknade vid elva imorse så kände jag mig sjukt seg, halsen strejkade smått, så jag gick och lade mig igen. Upp vid två återigen, vi skulle på lägenhetsvisning med Hampus, Mickes lillebror som bor hos oss, och sedan vidare till IKEA. Visningen gick bra, söt liten etta var det, och den kostade bara 400.000, inte farligt alls! Anyway, vidare till IKEA, som är mitt Mecka.
Kände hur jag bara blev sämre och sämre, så vi halvsprang igenom, avslutade med lite varmkorv dessutom. Jag gick en sväng inne på A6 medans grabbarna gick åt sitt håll. Passade på att köpa Mickes födelsedagspresent med, han fyller ju 23 den fjortonde oktober, bäst att köpa en present nu, så det var gjort. Vad ag köpte kan jag inte avslöja dock, man vet ju aldrig om han läser detta eller inte!
Köpte även lite nytt thé från Kahls, ett supergott höstthé som smakade helt underbart! Tror jag hann svepa 3 stora glas idag, haha! Sitter nu i sängen med mysshorts, linne och min gråa myströja från BikBok, känns kanon! Hoppas ni som läser klarar er utan förkylningar!
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com