Den lilla svarta

Nu sitter jag här i soffan med den lilla svarta, Micke har precis åkt till jobbet, Idol är slut för idag, och snart är mina cigaretter slut, dvs; Vickan slutar röka! Jag ska sluta med min tio år gamla vana, och jag har känt ångesten komma krypandes, sakta men säkert. Jag har fan egentligen inte självdisciplin nog, men detta är nog till det bästa.

Jag funderar på att försöka hitta någon som kan ordna en sjysst blogg-design, för denna jag har nu ser ju bara hemsk ut! Man vill ju ha lite mer flärd ;) Har ni något  ämne ni tycker jag  ska ta upp, kommentera och berätta! Just starting out, och all hjälp tas tacksamt emot!

Uppdaterar mer senare, puss! <3

Kommentarer
Rob säger:

Funderar själv på att köpa en sån liten dator att ha i fotoväskan med alla mina bilder, bra eller? :P



btw så fyller min blogg ett år idag^^

2009-09-16 | 23:17:55 |
Rob säger:

en sak till som jag glömde skriva va att jag gärna hjälper till med en design om du vill det. Sitter med sånt rätt mycket och tycker bara de är skoj så de är bara att hojta till =)

2009-09-16 | 23:19:00 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com