Blondin

Jag har märkt det med hårfärger att man faktiskt behandlas olika, beroende på hårfärg. Ja, iallafall till viss del!

När jag föddes var jag linblond, min pappa är mörkhårig, och min mamma, ja henne kan man väl kalla rödhårig skulle jag tro. Hursom, jag har färgat mitt hår de senaste 5-6 åren skulle jag tro, och när jag började färga var jag blond. Som brunett är man tydligen mystisk (personlig iakttagelse), som blondin är man pantad och hjälplös, och rödhårig är man sexgalen. Som jag skrev, detta är min uppfattning hittillls. Jag har varit blond nu i drygt ett halvår, och trivs med det som fan! Man känner sig lite mer sensuell, och folk lägger märke till en på ett helt annat sätt, man får helt enkelt uppmärksamhet bara genom att vara blond. Well, nu glömde jag bort vart jag skulle komma med detta inlägget, men som vanligt så kommer jag väl på det om en timme eller två, haha! Anyhow, en bild på mig som min kära Micke tagit, och som ni kanske ser, så är jag tatuerad. 6 stycken har jag, närmare bestämt! Vill det sig väl, så blir det nog allt fler i framtiden, dock räcker det med den piercingen som jag redan har faktiskt. Hoppas ni andra nattugglor har en trevlig kväll/natt, preciss som jag!

Puss! <3

Kommentarer
Rob säger:

Yay tack! :D fast de är inte den bloggen som fyller år utan en annan som typ... inte många vet om haha. http://thethoughtsofmurray.blogg.se/ ... där har du min "vanliga" blogg

2009-09-16 | 23:40:51 | | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com