Kissie?

Allvarligt, vadfan tycker folk är så "bra" med henne? Fine att hon kanske tar sig en roll som provokativ fitta, men hon har ju gått för långt på så många punkter. T.ex det hon säger att rödhåriga och de som har lockigt hår är lesbiska, det är ju för fan hets mot folkgrupp, och därmed åtalsbart!
Jag tror att under allt smink är hon nog jävligt ful dessutom, inte för att jag anser henne vara snygg med allt jävla smink, fy fan.
Men det som gör henne mest oattraktiv är nog fan att hon skryter så jävligt, det gör henne mest ful!
Vad hatar du mest med Kissie?
Puss! <3

Kommentarer
Kidi säger:

fy fan va jag håller med dig!

2009-10-12 | 00:21:29 | | http://bendoverbitch.blogg.se/
stajjny säger:

Den som är irriterande på riktigt är Dessie. Kissie provoceras jag inte av, förutom när hon skriver "jag köpte den här grejjen för 5000 kr, avundsjuka?!" och så ere SKITFULT. Bruden kan inte klä sig för 5 öre, och inte för 5000 spänn heller ;)



Och bara för att ngt är olagligt betyder det inte att det är åtalsbart, svårt att förklara men så funkar det.

2009-10-12 | 06:26:33 | | http://stajjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com