Jag, mästerkocken

Ok, jag kunde helt enkelt inte låta blie att posta en bild på en annan måltid vi åt i veckan. Jag hade varit superbitchig och haft PMS-utbrott på Micke hela dagen, så jag bestämde mig för att laga lite god mat.
Blev hyfsat enkelt, men ganska gott;
  • Fläskkotletter, marinerade i cirka en timme innan stekning
  • Klyftpotatis, med aningen citron och lite flingsalt innan ugnen
  • Enkel sallad, bestående av ruccola, tomater och flingsalt
Det behöver inte vara svårare än så för att få till en god middag som man njuter av. Jag kanske borde börja med lite recept och tips på enkla maträtter som ändå är sjukt goda. här på bloggen? Vad tycker du?
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com