Hela fredagskvällen i ett inlägg!

Jag har ju lovat att berätta om utekvällen igår, så här kommer allt!
Björn, Madde och Markus kom hit igår kväll vid åtta, vi tjejer drack lite gott vitt vin, medans killarna körde fuldrinkar, dvs drinkar i stil med de "drinkarna" man gjorde när man var sexton, haha! Det blev att jag visade min blogg lite, och sen hamnade vi framför YouTube kollandes på en massa roliga klipp, bl.a en massa klipp med "100 afrikaner", jag postar en eller två videor sen så ni kan få skratta åt det lika mycket som vi gjorde! Efter ett tag tog vi bussen in till stan, blev bankomat, sen raka vägen till Centrum! På en av rökpauserna såg vi denna spyan utanför, och Madde fick posa framför den, visst blev det en snygg bild?
Inne så tog vi oss varsin Corona, föredrar Staropramen eller Grolsch, men Corona är också ganska gott. Sen behövde vi ju dansa, så vi drog oss till dansgolvet därnere. Ni som varit på Centrum vet att det finns som en plattform med två nivåer, så vi ställde oss högst upp och dansade loss. Några brats trodde de hade en chans men det var bara att fösa undan dom och smälla dom på händerna, haha!

Vi tog en kort drinkpaus, Micke valde en Redbull Vodka, och jag drack mina kära P2:a, älskar den drinken! Sen dansade vi lite mer of course! Dock så kom det en kille som började tafsa fruktansvärt mycket, jag slog undan händerna på honom första gången, andra gången så skrek jag åt honom att om han rörde mig igen, så skulle jag slå honom. Han tafsade igen, så jag smällde honom rakt i ansiktet. Tro fan om han inte tafsar igen! Då fick jag nog, och armbågade honom i bröstet tills han trillade av plattformen. Han sprang omkring nedanför ett tag och gav mig sura blickar, men jag vann den fajten! Vi higfivade lite, och skrattade gott.
Sen var kvällen slut, och av någon anledning ville killarna att vi skulle åka svarttaxi, sagt och gjort så åkte vi till Shell/ 7 Eleven för fyllemat, mina fötter var så jäkla ömma så jag smällde på plåster medan de andra åt sina calzone och you name it. Sen insåg killarna att istället för att betala snubben som körde oss 100kr, så hade Markus OCH betalat honom 100kr var, hyfsad dricks för den korta biten han körde oss, haha! Sen började vi gå, och tog skogsstigen som var helt kolsvart, stenar, grus och en massa skit överallt, uppförsbacke hela vägen, men vi överlevde!


Väl hemma hos oss satte vi alla igång att efterfesta, vi satt i köket, laptopen på bordet med Spotify igång, och så pratade vi och drack smått, hur mysigt som helst!
Shit, vilket långt inlägg! Förlåt för det, men jag hoppas ni orkar läsa det ändå!
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com