En perfekt kväll/natt enligt mig

Jag har några små kriterier för hur en bra kväll/natt ska se ut. De kriterierna är följande;
  1. Jag måste ha min laptop
  2. Jag måste ha massor med te
  3. Jag måste ha mobilen (Skicka gull-sms till M <3)
  4. Jag måste ha en bra bok
Laptopen måste jag ha för att kunna blogga, spela poker, Yoville, lyssna musik och kolla på roliga bilder.
Te är ju givet bara, finns få saker som är bättre än ett riktigt gott te med en gnutta, men just bara en gnutta flytande honung i. Mobilen är också given, eftersom min karl jobbar natt så blir det ju att man får hålla sms-kontakt, vilket kan vara sjukt mysigt.
En bra bok avslutar jag alltid kvällen/natten med, 15-30 minuter innan jag vill sova så släcker jag ner datorn och slänger på läsglasögonen och läser, ruskigt avslappnande faktiskt.
Läser just nu "Sugar" av Michel Faber, en hittills annorlunda bok jämfört med vad jag är van vi, dock annorlunda på ett positivt sätt. Författaren har skrivit den så fruktansvärt skickligt!
Hur ser en perfekt kväll/natt ut för dig?
Puss! <3

Kommentarer
Madde säger:

En perfekt kväll/natt för mig ser ut på följande vis: Jag och Gabriel brukar ta en kvällsfika, ett varmt och skönt bad och efter det kryper vi ner i sängen och kollar på en film på laptopen och till det lite goda snacks! När filmen är slut vet man aldrig vad som händer ;)

2009-10-29 | 01:08:45 | | http://ilovegabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com