Spöken i skogen bakom vårt hus?

Jag tror inte jag berättat detta, förhoppningsvis inte.
I måndags så satt jag och Hanna ute på balkongen vid ungefär fyra-fem på natten och röker, och kikar in i skogen som är precis bakom huset. Då från ingenstans, ser jag en liten ljuspunkt! Jag säger till Hanna, och hon ser samma ljuspunkt. Den är bara där en liten stund, sedan försvinner den. Vi båda ballar ur, och vågar sen knappt gå ut och röka.

Jag är hyfsat mörkrädd, men med den incidenten så.. Ja, jag vet inte. Jag vet vad jag såg, och Hanna likaså. Vi satt och spekulerade i om det kunde kommit från en ficklampa, men ljuspunkten var alldeles för liten för det, plus att helt ärligt, vem FAN är ute i skohen vid fyra fem på natten och lyser på människor som sitter ute på balkongen mitt i natten?
Sökte på "Ghost" på Google Bildsök, och det är fan otroligt hur mycket det finns, och jag kan erkänna att jag drar mig för att gå ut och röka.
Tror du på spöken?
Puss! <3

Kommentarer
Tim säger:

Det är säkert bara hannas stalker :-)

2009-11-15 | 19:55:48 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com