Obehagligt

Minns ni inlägget jag skrev för inte alltför länge sen, det om telefonsexet?
Om inte så.. Hanna har en snubbe som ringer henne konstant, trakasserar henne rent utav. Han ringer på dagen, på morgonen, på natten, han ger helt enkelt inte upp. Nu när jag loggade in snabbt på bloggen imorse, så har jag en ny kommentar, från "VAFAN". Jo, vem är det då tror ni, om inte han son trakasserar Hanna?
Riktigt jävla obehagligt, kommentaren i sig var skum som fan och obehaglig med. Usch!
Har hur som helst haft en myskväll med min honey, jag känner mig fortfarande urdålig, halsen vägrar bli bättre, men ja, så kan det vara tyvärr. Snart dags för att vaccinera sig med, usch!
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com