Hur fan kan man vara så självcentrerad och vidrig?

Jag behöver ventilera, för jag är så satans förbannad och så jävla trött.

Hur fan kan du vara så satans självcentrerad, och hur kan du bara se till dig själv? När vi lärde känna varann var du bra, men jag antar att det var som en slags "smekmånad". Dock började allt handla om dig, och bara dig, väldigt tidigt. Åh, varför kan jag inte hitta en bra kille? Åh, varför är allt så svårt? Gud, det är så synd om mig. Den klagovisan blev alltför vanlig, alltför snabbt.

Du gillade att gnälla om det faktum att ditt ex har vårdnaden över din dotter, men fan, men med den attityden du har, så förvånar det mig inte.

Och fine, jag har heller inte varit någon ängel, jag har också velat fram och tillbaka, men jag har valt att växa upp, att ta tag i mig själv och att styra upp min egen framtid, jag har valt att ta mig framåt, för det är ingen annan än jag själv som vet vart jag vill komma!

Att snart vara 23 år gammal som du är, och bete sig som du gör är fan inte acceptabelt. När sist valde du att lyssna på någon annan, att stödja någon annan som hade det svårt? Det ligger nog inte i din natur antar jag.

Att hoppa från kille till kille, bjuda ut sig själv som du gör med såna bilder, och sånt slampigt beteende, och sedan undra varför killar bara vill ligga med mig, ja, det finner jag bara jävligt skrattretande. Vad sägs om att visa på inre kvalitéer, istället för en bild på din urringning eller där du svankar? (När du dessutom är FÖRLOVAD, med en kille du träffade för 2-3 veckor sen! Att han ens tolererar sånt jävla beteende är ju fan löjligt! )

Sen när du får en kommentar i din blogg om att dina bilder var "horiga" eller vad det nu var för ord som användes, anyway, att säga att det var JAG eller Micke som skrivit det, VAD I HELVETE?! Du påstår att det var från vår IP-adress, men kan inte ens påvisa att det kom härifrån. Visst, anklaga mig bäst fan du vill, det rör mig inte i ryggen, men att du anklagar min sambo?! För helvete!

Nej, det får fan vara nog nu. Hämta dina saker fortare än fan, för jag vill inte ha ditt skit här. Du vet vem du är, och du är inte min vän längre.

Dra åt helvete, och väx upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com