HOLY SHIT! (Lite om AmandaVarDet och Final!)

Läser AmandaVarDets blogg hyfsat ofta, duktig tjej för att vara så ung måste jag säga!
Dock häromdagen så gick jag emd i en tävling hon har at the moment, loggade nyss in, och får se en kommentar från henne. Tror ni inte jag är med bland finalisterna?!?!
OMG!

Rösta mer än gärna på mig! En nybörjare som jag kan behöva lite PR, så man kommer igång! :D
http://amandavardet.blogg.se/2009/november/finalister-i-veckansblogg-ar.html
Kommentera gärna här efter att ni röstat, besöker din blogg om du vill det också ;)
Anyhow, älskling gjorde kladdkaka till mig innan, jag kommer bli så jääkla fet, men det kan det vara värt!
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com