Fan vad ont sprutan gjorde

Nyss hemkommen från att ha vaccinerat mig.
De hade öppet mellan 17.00 och 19.00, Micke tyckte vi skulle åka lite senare, men jag tjatade om att jag ville vara där i god tid, jag fick som jag ville, men det visade sig vara grymt bra! När vi kom dit, det vill säga tjugo i fem, så var det över hundra meter kö fram till dörren. Inom loppet av 3 minuter så hade vi lika lång kö bakom oss som framför oss, helt galet!

Vi kom efter en dryg timme in i värmen, och det var sjukt skönt. Fem i sju kom jag till sköterskan som skulle sticka mig, jag var nog vit i ansiktet av skräck, för hon ler och konstaterar att jag är skiträdd, och undrar hur jag kan vara det eftersom jag är tatuerad. En heeeelt annan sak sa jag.

Anyhow, jag bad henne sticka mig när jag inte var beredd, vilket jag ångrar nu, eftersom det gjorde skitont, och jag skrek "AJ SOM F.. !!!!" relativt högt, pinsamt värre. Kom ut i den friska luften och spydde lite i munnen, sällan att jag gör om det alltför snart! Hoppas du haft en kanonkväll!
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com