Dagens Woop Woop!

Idag har varit en hyfsat lång dag måste jag säga, vaknade strax efter klockan två, illa som fan.
Micke körde sen Hampus till stationen, han åkte till Göteborg, och ska sedan vidare till USA om en vecka. Mickes och Hampus föräldrar bor ju där, så han ska vara där över jul.
Inget illa ment Hampus, men herrejävlar vad skönt det är med lite extra utrymme!
Anyhow, sedan hämtade Micke upp mig och Hanna, vi behövde veckohandla. Det tog sin lilla tid, men så var vi färdiga, och slutsumman landade på inte så farliga 1100, ungefär där. Lagade sen tacos, riktigt kryddstarkt och gott! Hade turen att hitta ett temärke jag aldrig sett förr; Harris! Köpte två förpackningar, och båda visade sig vara enormt goda. Lägger upp bild imorrn på det!
Nu så ska jag spela lite poker med Hanna, får se när jag sluter ögonen för idag.
Puss! <3

Kommentarer
Anonym säger:

Hallllu girl:D



Tänkte bara säga att du kanske ville checka blogge ne extra gång och tipsa dina vänner och läsare om vad du ser ;)



/AmandaVarDet

2009-11-06 | 19:47:37 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com