"Alla människor är fina på sitt sätt"

"Alla människor är fina på sitt sätt" sa Hanna precis, och sen brast vi båda ut i skratt.
Jag- "Den som myntade det uttrycket måste varit mytoman"
Helt allvarligt så är ju inte alla fina, och så är det bara. Snygga människor kan bli jävligt fula på grund av en jävligt taskig attityd. Fula människor kan vara fina på sitt sätt, men med en ful attityd blir de bara ännu mer oattraktiva. Och så har vi vissa som är bara rakt igenom fula, det går inte att komma ifrån, de är bara så frånstötande att det är vidrigt.
Någon därute måste ju hålla med mig?
Puss! <3

Kommentarer
Hanna säger:

Om man hade en gillaknapp här som på FB så hade jag använt den :) Men nu får jag väl helt enkelt bara skriva ****GILLAR**** ! Ja du förstår =D Det är helt enkelt så att det finns många som är fula .. Nu menar jag inte attityden endast. Utan utseendet ^^ Riktiga grottmonster! Som Dale! Puss gums <3

2009-11-10 | 05:57:54 | | http://singelmensokande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com