Sluta hota för fan!

Jag trodde att när du fick dina grejer, så skulle du sluta vara en sån jävla fitta, och dessutom sluta höra av dig.
Detta kan jag berätta folket, det har jag inte upplyst er om! Jag bad den lilla fittan ungefär en vecka innan november var slut att hon skulle hämta sitt skit innan månaden var slut. Fine. Hon hör av sig dagen innan, och frågar om kan hämta sina saker. Nej, det hade vi inte möjlighet till.
"Då får polisen följa med och hämta sakerna. Jag kommer komma, med eller utan polis".
Jag sa till henne att visst, ta du med dig polis, för vi skiter i vilket. Sedan kommer hon med ett så befängt påstående om att vi har saker i lägenheten som polisen inte skulle gilla. Vad kan det vara? Det mest illegala vi har här är Micke som kör 2 kilometer i timmen för fort då och då. Nej, hon fortsatte, hon skulle polisanmäla, hon hotade med massor med saker, och sen att hon ljuger, jo det är ju kanon.
Du sa till André att du fick veta 2 dagar innan att du kunde hämta dina saker. Skitsnack! Honey vet att jag sa till långt innan det. Bra att du redan ljuger för honom, jag tycker fan synd om honom. Ska bli skoj att se när han slänger ut dig, din billiga jävla skapelse.

Kommentarer
!!!! säger:

Har hela tiden sagt att hanna e helt korkad...... Helt slut i huvudet

2009-12-02 | 10:49:30 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com