Röntga skallen nästa vecka då

Fick precis min remiss. När jag var hos läkaren förra veckan så bad ag honom kolla på knölen jag har i bakhuvudet, varken han eller den äldre mer rutinerade läkaren hade sett något sådant förr, så det blev remiss på det. Nästa vecka gäller det då!
När jag vaknade imorse var allt så frostbitet och allmänt vackert, det var värt att stå i kylan och röka kan jag säga, loved it!
Min enkla frukost bestod av en Low Calory Bar idag igen, helt galet att en sån liten kan göra en helt proppmätt, jag ÄLSKAR dom!
Dagens Outfit
Tunika från Wera Stockholm
Lilavit Sjal från H&M
Jeans från H&M

Kommentarer
Diana säger:

Söt bild :)

2009-12-02 | 13:21:14 | | http://dianaekner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com