Parpresenter

Jag har alltid tyckt att parpresenter har verkat lite töntigt och allmänt lamt, men så på juldagen när vi var hos honeys släkt så delas det ut julklappar. Då dimper det ner 2 paket i knät på mig, och när jag läser etiketten så står det "God Jul till Micke och Vicky" så ändrade jag åsikt med en gång. Det kändes änna mysigt och inte fullt så töntigt längre. Det var fanimej en härlig känsla. Mina första 2 parpresenter, yay!
Fick i övrigt en helt underbar parfym som luktar helt sjukt gott, det är dessutom lite shimmer i den så man gnistrar lite, och vilken tjej gillar inte glitter? Nej, det var en helt underbar juldag måste jag säga, trevligt och roligt som fan. Honeys släkt är för jäkla härlig!

Kommentarer
Candy säger:

Tycker parpresenter är nice, men glittriga parfymer dissar jag. =P Gillar INTE glitter!

2009-12-27 | 15:16:20 | | http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com