Din billiga lilla sak

Nu har du fått för dig att jag har snott saker av dig. Allvarligt så vet jag fan inte var det kommer ifrån, att ens anklaga mig för det är löjligt. Du springer omkring med dina fula små handväskor som kostar 70kr styck, dags för lite flärd kanske? Jag kan lägga upp bilder på mina Louis och Calvin-väskor, så kan du få sitta och dregla för sådana kommer du aldrig ha råd med, ditt billiga luder.
Sen att kalla mig för slampa, lol! Vem var det som under en månads tid hade sex med åtminstone 5-6 killar när hon bodde här? Jo, det var du, just det ja! Du är den som lägger upp dig lilla du.
Vem är det nu som är slampa va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com