A new low (Jävla agorafobi)

Vi hann med allt vi skulle idag, vilket såhär i efterhand känns väldigt skönt. Dock har jag ju en sväng av agoraobi så det kändes stundtals som att jag skulle dö, fick sådan panik med allt folk överallt. Men, duktig som man är så höll man käften och hanterade det.
Jag och honey kom hem med 2 flaskor skumpa från systemet, mums! Honey lovade mig dessutom en flaska Moët när jag får ett jobb, ÄLSKAR Moët!
Nu sitter jag och spelar YoVille och honey spelar på vårt PS3, harmoni kallas det, haha!
Vad står på ert schema för idag?

Kommentarer
Yoana säger:

Söt blogg:D läget?

2009-12-30 | 17:20:59 | | http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com