Åh

Jag är så extremt trött men jag vet att om jag lägger mig nu så kommer det ta ett tag innan jag somnar, och jag måste dessutom duscha. Känner mig så himla äcklig, plus att håret måste vara rent och fint när jag ska tona det. Blir några nyanser mörkare, köpte färgen häromdagen.
H&M's färger passar mig bäst för de sitter som berget i mitt hår. Alla dyra märken bara rinner ur, oavsett om det är toning eller färg. Känns ju jävligt onödigt att lägga ut 200-300 kronor för något som håller 1-2 dagar, när jag kan lägga upp 50 kronor för något som verkligen funkar.

Kommentarer
Sabina säger:

vill också färga håret haha :D

2010-05-04 | 09:19:26 | | http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com