Snart fyller man år

Har inte uppdaterat det sista för att jag, tro det eller ej, har spånat som en GALNING inför min födelsedag. Om ganska precist 3 veckor så fyller jag 22, den första april av alla datum. Det har aldrig varit en höjdare att fylla år då, främst för att ingen har tagit mig på allvar, och folk älskar att skämta med mig. Visst, någon enstaka gång kan vara trevligt, men att varenda käft tror att de är den första som gör det, och att de tycker de är skitroliga... Ja, det blir tröttsamt.
Hursom, jag har spånat på vad jag ska göra för tårta! Sms:ade pappa och bad honom ringa mig, han är ju konditor och utan tvekan den bästa att spåna på idéer med. Jag har kommit fram till hur tårtan skall göras, vilka som är de 2 bassmakerna, och jag tror att det blir bra som fan. Det blir nog att jag gör en prov-tårta bara för att vara på den säkra sidan och få ett perfekt resultat. Har bjudit hit pappa, Jenny och de små syskonen den helgen, och förhoppningsvis kan de då plocka upp min lillebror på vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com