Så jävla patetiskt

Väldigt ofta är jag inne på Flashback, ett forum. Där håller jag främst till i en tråd där man kan posta bilder på sina egna maträtter, något jag finner sjukt trevligt.
Hursom, på senare tid har en användare där, kallad poojk, hoppat på mig flera gånger och kallat min mat för diverse saker, inget utav det trevligt. Personen ifråga har essutom hoppat på mig som person, extremt moget. Det roliga är att jag inte har gjort något annat än att posta bilder på min mat.
Nu har personen lagt ner tid på att hitta min blogg, och sedan valt att lägga elaka kommentarer här med. Hur jag vet att det är samma person? Jo, för personen använder sig av exakt samma ord och fraser. Så, poojk...
DRA ÅT HELVETE, DIN MISSUNNSAMMA, PATETISKA BITTERFITTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com