Om naturbilder-inlägget

Fick en kommentar på inlägget jag skrev igår, som innehöll bilder från min skogspromenad. Frågan var om jag tagit bilderna med en Olympus, som efter lite googlande visade sig vara en kamera. Som svar på den frågan, så får jag säga nej. Den enda kameran jag använder nu är den jag har i mobilen faktiskt! 5 megapixel LG med touchscreen, det är min badass älskling, haha. 5 megapixel kan nog de flesta tycka är ganska lite, men eftersom jag inte är en perfektionist så räcker den för det jag använder den till.
Hursom, så tar jag ändå frågan lite som en komplimang. Har vi tur så blir det kanske skönt väder i veckan, och då ger jag mig ut i skogen på promenad igen!

Kommentarer
söt säger:

ahaa en viewty. ja dom är verkligen grymma. häftigast är att man kan ta panoramabilder och filma i slowmotion. har du provat ta panoramabilder ännu?

2010-03-29 | 11:50:57 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Balders Hage

BloggaSnyggt.se

Zylber.com